פריוויו יום שלישי מערבי/ יונתן שגב

ערב טוב לכולם. אחרי שהמטאוריט (לברון) הכחיד את הדינוזאורים והסיקסרס השיגו ניצחון ראשון על בוסטון אשתקד (במה שיכול להיות אחד מההימורים הסבירים ביותר לקאמבק של קבוצה מ-3-0 ואמרתי את זה גם ב-3-0), הלילה אנחנו לוקחים את כשרונינו כאוהדי כורסא, אל המערב.

כמובן שגם השעות קופצות שתיים קדימה – המשחק הראשון ב-3:00 והשני ב-5:30 – מקווה שזה מקל על המתעוררים.

בואו נתחיל.

3:00 יוסטון רוקטס (1) – יוטה ג'אז (5) – יוסטון מובילה 3-1

כתלמיד כיתה י"ב שנמצא בתקופה הלחוצה ביותר בשנה – תקופת הבגרויות הנפלאות – לצפות ולקום בשעות לא שעות במשחקים זו משימה לא פשוטה. גם כתלמיד שאינו מוגדר כשקדן – בלשון המעטה – לנסות לעשות מתמטיקה אחרי שבלילה התעוררתי למשחק זו משימה לא מאוד אפשרית. לכן, פעמים רבות כשאני רוצה להציג את התזה שלי לגבי המשחקים, אני נתקל בקושי; אף על פי שאני מקפיד לצפות במרבית ה"full highlights" של המשחקים, ובכל המשחקים שעליהם אני כותב, זה לא מספיק בכלל. ההחטאות של קבוצה מספרות לא פחות מהקליעות.

כל ההקדמה הזו באה דווקא בכדי להגיד דבר הפוך; גם בסדרה הזו וגם בסדרה השניה שמשוחקת הערב, הצלחתי לתפוס כמות גדולה יחסית של משחק ישיר. לכן, אנסה לתת את מסקנותיי שבאו אך ורק מהעיניים שלי ולא מאף כתבה ואף דף סטטיסטיקה. אם אני מחטיא לחלוטין את הטבעת, אשמח לשמוע את דעתכם.

מה אני ראיתי בסדרה הזו? ראיתי שגם כשיוטה לוקחת את ההובלה ואפילו בפער – למשל במשחק השני, אותו הג'אז ניצחו – הם לא הצליחו באמת להשתוות לרוקטס. ללא ריקי רוביו, הג'אז נראים מאוד מוגבלים בהתקפה, במיוחד בדקות ההכרעה. בעוד שבצד הטקסני גם הארדן, גם פול ואפילו אריק גורדון יכולים ליצור לקבוצתם את היתרון שמאפשר – בסופו של דבר או באופו ישיר – זריקה בדרגת קושי נמוכה או בינונית, הג'אז נתקעים בהתקפות רבות. דונובין מיטשל הוא עדיין לא הארדן וגם אם היה, הוא יוצר כמעט בבלעדיות ברבע הרביעי. ברבעים האחרים גם ג'ו אינגלס מצליח ליצור לקבוצתו פחות או יותר, אך זה עדיין לא משתווה ליכולות ההתקפיות הנהדרות בצד השני.

אתעכב מעט יותר על המשחק השני, גם מכיוון שראיתי אותו בשלמותו וגם מכיוון שהוא היה זה שהג'אז יצאו ממנו מנצחים. גם במחצית הראשונה – בה הם החזיקו ביתרון משמעותי – נראה היה שהמשחק משוחק בצורה שיוסטון מרוצה ממנה; הרוקטס הגיעו לזריקות לא פחות מהג'אז, אם לא יותר. זה פשוט היה עניין של כדורים שנכנסו לצד אחד ולצד השני לא. כשהקאמבק – הצפוי מבחינתי – התרחש ברבע השלישי, ציפיתי שיוסטון תברח עם המשחק. גם בסוף יצאתי משוכנע שהרוקטס יסיימו את הסדרה ב-6 משחקים מקסימום. בכל זאת, לא כל יום ג'ו אינגלס קולע 7 מ-9 משלוש ובצד השני זריקות טובות מוחטאות.

עוד משהו שאתעכב עליו הוא המצ'אפ בין הסנטרים. קאפלה מראה בסדרה הזו, כמו גם בסדרה הקודמת – שהוא כוכב אמיתי. היכולת שלו להיות כל כך משמעותי בהגנה ולסיים כל כדור שמגיע אליו בהתקפה היא בדיוק מה שהרוקטס צריכה והוא ממשיך את העונה הסדירה המעולה שלו לפלייאוף מעולה ביותר.

בניגוד לקאפלה, אני מאוכזב מרודי גובר. חוץ מחוסר אקטיביות בולט בהתקפה, לטעמי הוא אינו יכול להיות שחקן ההגנה של השנה. בכדורסל המודרני, אין זה מספיק לעמוד בצבע ולחסום ולהפריע לזריקות בצבע. שלא תבינו לא נכון, זו תכונה מצוינת לסנטר הגנתי. עם זאת, גבוה שלא יודע להחליף – לפחות עד שמחליפים חזרה – בפיק-אנד-רול ולתזז עם הגארדים, זמנו בליגה כמומחה הגנתי מוגבל. אולי זו הפציעה, אולי זה פשוט המצ'אפ עם הגארדים הספציפיים של הרוקטס, אך רודי גובר לא מצליח לשמור מספיק טוב בפיק אנד רול, ולא פעם ולא פעמיים הרבי ו-CP3 מנצלים זאת. בצד השני לעומת זאת, נכון שלא הייתי חותם על משחק שלם של קפלה על מיטשל, אך המצב טוב בהרבה והסנטר מצליח להאט את הגארדים של הג'אז בצורה טובה בהרבה.

כפי שהבנתם, אני מאמין שכבר היום הרוקטס יסיימו סיפור. יוטה קבוצה מצוינת, עם עתיד קרוב אופטימי ביותר – במיוחד אם יתחזקו בקיץ – אך בשביל הפלייאוף הנוכחי, במיוחד לאור פציעתו של רוביו שהקל מאוד על דונובן מיטשל (נתן לו להיות הסקורר ולא הרכז) – זה לא יספיק.

יוסטון בדו ספרתי. 

 

 

5:30 גולדן סטייט ווריורס (2) – ניו-אורלינס פליקאנס (6) – גולדן סטייט מובילה 3-1

זה פשוט נראה קל מידי. פשוט מידי. אם הלכתם לשירותים או לשתות משהו, או אולי חזרתם ממקלחת קרה במחצית בכמה דקות איחור – יכול להיות שההפרש קפץ ב-10 נק' לטובת הלוחמים. יכול להיות שגם אם בהיתם במרקע ולא עזבתם אותו אפילו בשביל לשלשל איזו תגובה בתיבת הדואר של הבלוג החי, ההפרש קפץ פתאום ל-25. הווריורס כמו הווריורס – היכולת של הקבוצה לרצוח משחקים ב-3 דקות היא יכולת שאין לה אך ורע בליגה והיא מאפיינת את הקבוצה הזו במשך כל שנותיה האחרונות בפסגה.

גם במשחק האחרון בין הקבוצות קרה דבר דומה. כל מטאטא ירה בזמן הנכון, גם אם דוראנט לקח את הקבוצה על כתפיו; קארי קלע בזמנים הנכונים, תומפסון התחיל טוב ונחלש התקפית בהמשך, גרין נתן האסטל פלייס טובים (אבל בחייאת, תקלע את השלשות האלו!) ואפילו ה"עוכר ישראל הראשי", קווין קוק, הראה למה הוא נשאר בקבוצה עם 13 נק' ללא החטאה מהשתיים.

עדיין, גם במשחק שמרבית הזמן הקבוצה הייתה תלויה בדוראנט, זה הרגיש כאילו כל אחד מהשחקים יכול פתאום לייצר מומנטום משום דבר – גם הגנתי – ולהצעיד את הקבוצה במהירות קדימה.

עכשיו נדבר על דוראנט; חוץ מיום נהדר שהיה לפורוורד וכמובן כישרונו הבלתי מוטל בספק, היו עוד שני דברים שעזרו לו לקלוע 38 נק' ב-36 דק'. ראשית, אין ספק שתשומת הלב שמושך אליו קארי עוזרת לו. גם כשהגארד מחלק שני אסיסטים בלבד, וקולע באחוזים בינוניים (שיפר אותם בסוף), אין ספק שהשמירה שהוא מושך אליו והתנועה הרבה שהוא מייצר עם ובלי הכדור משחררים את דוראנט. שנית כל, הגימיק של הולידיי על דוראנט הוא בעייתי.

אם הייתי חייב לבחור גארד מתחת ל-1.95 מטר שישמור על דוראנט, אין ספק שהולידיי היה אחת הבחירות הראשונות שלי, אך בכל זאת. לא הייתי רוצה להגיע אל הבחירה הזו. הולידיי בנוי היטב; יש לו ידיים ארוכות, יש לו פלג גוף עליון מוצק מאוד ועבודת רגליים טובה. בגלל הדברים האלה, הוא הצליח להישאר עם KD מרבית הזמן. אך דוראנט, שנושק ל-2.10 מטר, מוציא את הזריקה מגובה שאליו הולידיי לא באמת יכול להגיע אליו. אפילו שהוא השתמש בטריק הידוע (והשנוא עלי באופן אישי) של לחסום את שדה הראייה של דוראנט עם ידו, לא נראה שזה עובד.

לנסות דברים זה טוב, אבל במקום אלווין ג'נטרי הייתי זורק על דוראנט את ערימת הפורוורדים שלי, ומשאיר להולידיי את קארי או תומפסון.

במקרה – הסביר – שזה משחקה האחרון של ניו אורלינס בפלייאוף, צריך להוריד בפניה את הכובע. הם טיטאו! את הקבוצה מהמקום השלישי במערב. נכון שפורטלנד הייתה חלשה באותה התקופה ולילארד לא הצליח להגיע לפלייאוף, אך זה לא מבטל כהוא זה את ההישג של השקנאים. גם מול הווריורס, הרגיש שהם נותנים פייט וגם ניצחון שלהם הערב לא יפיל אותי מהכיסא.  הוא סתם יפתיע אותי מעט.

הלוחמים ב-20. זו דעתי. 

 

 

?

 

Subscribe
Notify of
268 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
שי אבן צור
שי אבן צור
8 במאי 2018 20:35

פריוויו מושלם יונתן. חותם על הכל, כולל ההימורים 🙂
הערה אחת בקטנה: "אשתקד" פירושו שנה שעברה. בטח התכוונת ל"אמש" – אתמול.

סוסמעץ
סוסמעץ
8 במאי 2018 20:36

זה הסוף של שתי הסדרות

יהיה מאד מפתיע אם לא

ולדי קוגן
8 במאי 2018 20:50

פריוויו מעולה,היום הסדרות נגמרות ונתקדם לדבר האמיתי.

no funny shtuff
no funny shtuff
8 במאי 2018 20:52

יוסטון מנצחת ב-100%
גולדן סטייט מנצחת ב-150%

Berch
Berch
8 במאי 2018 21:14

אני דווקא אהמר על עוד הפתעה של השקנאים. דיוויס עם משחק מפלצתי של 52 נקודות 🙂

הפועל גזר מ-ל-ח-מ-ה
הפועל גזר מ-ל-ח-מ-ה
8 במאי 2018 21:44

יוסטון מפסידה בעשר
גס מנצחת ב15
זכרו את דבריי.

רפיקי
רפיקי
8 במאי 2018 22:03

הולך איתך יגזר

bobby
bobby
8 במאי 2018 21:45

תודה על הפריוויו המעולה!
מסכים עם כל הנקודות שרשמת.

אני מקווה ומאמין שהלילה 2 הסדרות ייגמרו, ונתפנה לגמר המיוחל בין הרוקטס לווריורס.
אבל אם במקרה יוסטון יפסידו, אאחל להפסד של הווריורס, ולא מתוך שנאה כלפיהם אלא נטו בשביל ששתי הקבוצות יגיעו עם אותה כמות ימי מנוחה לגמר. (מתוך הנחה כמובן שחס וחלילה יוטה ו/או ניו אורלינס לא יצליחו פתאום להשלים קאמבק מהסרטים).
לחילופין, אני גם אאחל לווריורס ניצחון על השקנאים, אם יוסטון אכן ינצחו את יוטה. אין טעם שנחכה יותר מדיי לסדרה ביניהן.

Dumpa
Dumpa
8 במאי 2018 22:26

הקלידו את התגובה כאן…

MBK
MBK
8 במאי 2018 22:26

תודה רבה יונתן
פריוויו נפלא

מנחם לס
מנחם לס
9 במאי 2018 3:46
Reply to  MBK

מצטרף למחמאה של מידן

אפלטון
אפלטון
8 במאי 2018 22:30

תודה אחלה פריוויו.
דונובן מיטשל, כמו סימונס בפילי נתקל בקבוצה קצת יותר חכמה ממה שפגש בסיבוב הראשון ונזכר שהוא רוקי.
יש לו עוד הרבה מה ללמוד מבחינת קריאה של המשחק ובחירת זריקות.
הוא קולע בסדרה ב25% לשלוש (עם 7 זריקות למשחק), אחוז אפקטיבי של 43% די עלובים ובעיקר משחק מאוד לא חכם.
לדעתי ההורדה הזו לקרקע תהיה טובה מאוד בטווח הרחוק לשני השחקנים. היה נראה שלשניהם קצת עולה השתן לראש, מה שיכול להוביל לכיוון לא חיובי בקריירה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 2:45
Reply to  אפלטון

להשוות ביניהם ובסיטואציה זה כמו להשוות בננות לאיצטרובלים

יואל
יואל
8 במאי 2018 22:44

יופי של פריוו ,יונתן

אדם
אדם
8 במאי 2018 22:47

מצוין!

בהצלחה במבחנים

צביקה
צביקה
8 במאי 2018 23:39

התלהבתי מאוד מיוטה, ושימו לב שכולנו מבינים שאם רוביו לא היה נפצע, הם היו עושים הרבה יותר צרות לטילים. אבל במצב הנוכחי – הארדן יסגור את הסדרה היום.
בצד השני זה באמת נהדר שהשקנאים גנבו משחק, אבל ברור לאן זה הולך, כן?

דיוויד
דיוויד
9 במאי 2018 0:01

יופי של פריוו ,יונתן
בהצלחה במבחנים

בוני
בוני
9 במאי 2018 0:30

סיקור טוב! המשחקים הרבה פחות

האווי לאסוף
האווי לאסוף
9 במאי 2018 0:35

אחלה פריוויו, תודה רבה
בהצלחה במבחנים. את הצפייה במשחקים בלילה אתה יכול לרשום כהכנה לבגרות באנגלית…

אסף
אסף
9 במאי 2018 1:31

גילרים (עידו ו ish) גיליתי שיש כדורסל נחמד בספורטק רחובות במוצ"ש אם אתם רוצים להצטרף משחקים 3 על 3.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
9 במאי 2018 1:52

שלום קהילייה , אני חוזר בכוחות מחודשים אחרי שהייתי תחת כיסוי בשבועות האחרונים.
נורא צחקתי ממידן ומאפלטון, נהניתי לקרוא גם את התגובות של בובי וגזר.
מניח אני חוזר בלי כיסוי
פלייאוף 18 מתחיל בשבילי. אוהב אתכם מאד מאד

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 3:03

ברוך השב

דורון האסטבן שאוהב את יונתן
דורון האסטבן שאוהב את יונתן
9 במאי 2018 1:53

יונתן איזה פוסט נפלא אוהב אותך אהבת אמת.
נעמת לי יותר מדוד

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 2:31

האם מישהו יכול לשתף קישור למשחק של יוסטון-יוטה?
תודה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 3:07
זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 3:10

תודה רבה

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
9 במאי 2018 2:43

תודה יונתן. אני מקווה שיוסטון יעלו ברצינות הנדרשת בהגנה. ללחוץ חזק ולא לתת לאינגלס ולמיצ'ל לנשום, אז יהיה בבדר.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 2:46

פריוויו משובח.

אני חושב שיוטה יקשו היום על יוסטון יותר ממה שהם מצפים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 3:06

גם אקסום בחוץ.
וסניידר ממשיך לשחק בלי רכז.

סוסמעץ
סוסמעץ
9 במאי 2018 3:32

בוקר טוב לכולם

נקווה להפתעה של יוטה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 3:33

תסמונת סן-אנטוניו פגעה במלוא עוצמתה ביוטה.
הם פשוט לא מסוגלים לקלוע.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 3:35

אחלה ברקס זה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 3:35

היחיד שפוגע

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 3:38

ריקי רוביו = הוביט

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 3:41

גובר פשוט איום ונורא. בשני צידי המגרש. כל שנייה שלו על המגרש מחרבת ליוטה את הסיכוי הקלוש שעדיין יש לה.

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 3:45

קולע 1 מקסימום

מנחם לס
מנחם לס
9 במאי 2018 3:46

שמתם לב שריקי רוביו דומה ליישו?

מנחם לס
מנחם לס
9 במאי 2018 3:48

יוסטון חייבת להיות הקבוצה המשעממת ביותר בהסטוריה של ה-NBA.

סוסמעץ
סוסמעץ
9 במאי 2018 3:51
Reply to  מנחם לס
אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 3:50

גובר נראה כמו תאונת שרשרת בהילוך איטי

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 3:51

הגדרה קולעת

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 3:51

להוריד את הכובע בפניי יוטה. שחקנים פצועים, פיגור 3-1, גובר קטסטרופלי – ועדיין – רוח חיובית בין השחקנים, כולל אלו שעל הספסל. לא מוותרים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 3:51

100+

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 3:51

ברקס פשוט תותח.

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 3:52

אמת.

הכפיל את ממוצע הנק' שלו מהסיבוב הראשון. דינמי, לוחם, מנסה, זורם

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 3:59

הוא התחיל לשחק בעצם רק כשרוביו נפצע

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 3:55

בנוהל.. מקסימום 1 מהקו

סוסמעץ
סוסמעץ
9 במאי 2018 3:57

cp3 בזון מטורף

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 3:58
Reply to  סוסמעץ

מחפה על הארדן שלא קיים.

מהצד השני גובר מתחיל לגלות סימני חיים.

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 3:59
Reply to  סוסמעץ

אל תגזים.. הוא חופשי אז הוא קולע. אותו דבר לגבי טאקר

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 3:58

ברגע שהיה פיק אנ רול על שחקן של גובר זה היה ברור שתהיה קליעה חופשית. במקרה הזה זה היה טאקר. לא ברור למה המאמן של יוטה לא מבצע התאמות כאשר הראשונה והברורה בהן היא להוציא את גובר במיידי. שיעבור לשחק בהרכב נמוך. למה לא בעצם?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
9 במאי 2018 4:00

יוטה שורדים יפה עד עכשיו, למרות ההחמצות והמשחק התמוה של גובר. כריס פול ממש רוצה להגיע לגמר האזורי סופסוף… וגם אם כבר התרגלתי – טאקר פשוט אדיר.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 4:00

מאמין שיוטה תישאר צמודה עד לקראת הסוף.
ואז או שתישבר או שתנצח.

cruv memula
cruv memula
9 במאי 2018 4:06

רוגי גובר לא שולט בצבע.

cruv memula
cruv memula
9 במאי 2018 4:07

רוגי גובר לא שולט בצבע. מקבל שיעור מקפלה וחבריו

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 4:16

שתי עבירות מומצאות על מיצ'ל תוך פחות מדקה.
ככה מחסלים משחק

cruv memula
cruv memula
9 במאי 2018 4:19

נגד מיטשל?

סוסמעץ
סוסמעץ
9 במאי 2018 4:19

לגמרי
הנה נכנסים לגרבג' טיים

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 4:22
Reply to  סוסמעץ

אפשר ללכת לישון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 4:29

אין ליוסטון מה לחפש מול ג"ס כשקרי בריא.
זה ייגמר בסוויפ.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 4:31

כל דקה שהארדן מרכז היום ולא פול משמעה חורבן ליוסטון

אורח קבוע
אורח קבוע
9 במאי 2018 4:33

מיטשל. וואו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 4:36

ידעתי למה אני קם היום.
לראות את הילד הזה זו חוויה.
והיום זה שיעור גדול עבורו בקריירה העתידה לבוא.
הוא החזיר את עצמו למשחק לאחר שהיה לגמרי אאוט בקליעה ובביטחון בקליעה.

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 4:34

השופטים מתעקשים להשאיר את יוסטון במשחק

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 4:35

פשוט דוחה העניין הזה

תנו להינות מכדורסל!!

מנחם לס
מנחם לס
9 במאי 2018 4:35

הקאבס מכניסים ליוסטון 20 הפרש. יוטה מובילה למרות שיפוט די ביתי (אחרי שפיגרה ב-15)

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
9 במאי 2018 4:38
Reply to  מנחם לס

בדיוק

ריייטינג? לא רייטינג? בכל מקרה זה לא פייר.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
9 במאי 2018 4:35

גועל נפש שכל כניסה של מיטצל עם כל הדחיפות מימין ומשמאל הוא לא מקבל עבירות ואילו שציפי או הארדן נכנסים זה הרבה פעמים 2 מהקו אוטומטי. לא פייר.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
9 במאי 2018 4:43

עכשיוקצת תיקנו את הרושם ושרקו גם לטובת מיטצל

השועל
השועל
9 במאי 2018 4:37

פשוט אי אפשר לסבול את הסחיטת פאולים האלה ל3, הארדן ופול ברגע שמישהו נושם לכיוונם משחקים אותה כאילו הם עומדים לזרוק ל3 מכל מקום במגרש, תוסיפו לזה את את קווין לאב שקופץ לצדדים של המגן שלו שהוא זורק ל3, פשוט מביא עצבים הדבר הזה.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
9 במאי 2018 4:39
Reply to  השועל

= מליון, זה הורג את הכדורסל וזו צריכה להיות עבירת תוקף.

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 4:44
Reply to  השועל

כמה שאתם צודקים..

מנחם לס
מנחם לס
9 במאי 2018 4:37

מיצ'ל מצויין אבל עליו להימנע מזריקות מה-3

מנחם לס
מנחם לס
9 במאי 2018 4:40

רק אנרתי, והואקבר שלשה

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 4:44
Reply to  מנחם לס

קבר 2 ברבע הזה, כחלק מ22 נק' באחוזים נהדרים (ושיתוף של יתר החבר'ה)

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 4:43

מה שאתם רואים פה זו נחישות ג'ורדנית. היסטוריה בהתהוות.
חובה לקום לכל משחק של הילד הזה כדי שתוכלו לספר.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
9 במאי 2018 4:44

עם כבר אז נחישות קובית…. 🙂

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
9 במאי 2018 4:43

לילד הזה יש ביצים מפלדה

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 4:43

מה שהכי מרשים בעיניי במיצ'ל, מלבד הבגרות, היכולת האתלטית וקור הרוח – זה היכולת לעשות את מי שמסביבו טוב יותר.

וזו תכונה של הגדולים באמת בלבד.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 4:52

ההבדל הוא בכך שהוא יעשה ה-כ-ל כדי לנצח.
הדבר היחיד זה טובת הקבוצה ומיקסום הפוטנציאל לניצחון.
שחקנים אחרים יעשו ה-כ-ל כדי שהם עצמם ייצאו גדולים, ואז בשאיפה הניצחון.

Smiley
Smiley
9 במאי 2018 4:43

הנה הדילמה: מיטשל ענק ברבע השלישי. השאלה איך מוצאים לו דקות מנוחה ולקראת הדקות המכריעות ובאותו הזמן שהג'אז ישארו בתמונת המשחק.
לא לתת לו מנוחה, זה אומר (למרות שהוא צעיר) שהוא יהיה גמור בדקות המכריעות אם יהיה צמוד.

Cruv Memula
Cruv Memula
9 במאי 2018 4:45
Reply to  Smiley

לא משנה מה, רק תשאיר את גובר עוד קצת על הספסל.

השועל
השועל
9 במאי 2018 4:47
Reply to  Smiley

שיעשה כמו לברון וינוח בהגנה

Cruv Memula
Cruv Memula
9 במאי 2018 4:44

וואו! 22 נקודות??

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
9 במאי 2018 4:45
Reply to  Cruv Memula

20 ברבע השלישי

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
9 במאי 2018 4:45

הילד ענק

Cruv Memula
Cruv Memula
9 במאי 2018 4:46

פשוט מדהים.

שי אבן צור
שי אבן צור
9 במאי 2018 4:44

אם יוטה מנצחת היום הם יחזרו למשחק 7.
מיצ'ל כ"כ טוב. מפחיד איזה שחקן הוא הולך להיות בשנים הקרובות. אימת הליגה.

השועל
השועל
9 במאי 2018 4:44

מיטשל זה גיימר אמיתי,בניגוד לסימונס הוא סוחב את הקבוצה שלו תרתי משמע.

שי אבן צור
שי אבן צור
9 במאי 2018 4:47
Reply to  השועל

סימונס הוא תוצר של הייפ מנופח
מיצ'ל וטאטום הם הדבר האמיתי

השועל
השועל
9 במאי 2018 4:52

לא סגור על זה, לטייטום יש את הכלים אבל צריך לתת לסטיבנס ולמערכת של בוסטון קרדיט גדול,ראינו איך השחקנים של בוסטון נראים בקבוצות אחרות, ואם כמה שזה נשמע רע,הפציעה של הייוורד היא סוג של ברכה,
היא נתנה לו הרבה יותר זמן משחק ושפשוף שהוא יהיה צריך לשנים הבאות.

שי אבן צור
שי אבן צור
9 במאי 2018 4:59
Reply to  השועל

להיכנס למערכת טובה זה ברכה אבל טאטום הוא שחקן ענק בזכות עצמו והוא אבן יסוד בהצלחה שלהם עד עכשיו.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 4:58

אמת דיברת

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
9 במאי 2018 4:47

תיכף תראו את קאפלה חוזר לעצמו. כתוב על המשחק הזה צמוד עד הסוף ואז יוסטון מנצחת אז לא להתאכזב כשזה יקרה

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
9 במאי 2018 4:49

יש בזה משהו

Smiley
Smiley
9 במאי 2018 4:49

בחייאת נטו, מה ניסית לעשות?!?! פייבורס עם פול מתחת לסל

Cruv Memula
Cruv Memula
9 במאי 2018 4:54
Reply to  Smiley

מקבל השראה ממקונול

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 4:49

הבעיה של יוטה כרגע היא שמלבד מיצ'ל אף אחד לא משחק.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 4:53

שחקני משנה כאוניל לא זכאים לעבירות.

Cruv Memula
Cruv Memula
9 במאי 2018 4:53

שיט…

Smiley
Smiley
9 במאי 2018 4:54

ליוטה, בטח שמיטשל על הספסל, אין מספיק כוח אש להתמודד מול יוסטון

השועל
השועל
9 במאי 2018 4:54

לג'ארלד גרין יש פרצוף מעצבן.

עדן
עדן
9 במאי 2018 4:55

יש שיטענו שזה קצת פיזיות, אבל זה נראה כאילו יוסטון עשו כמה עבירות תוקף בהתקפה האחרונה שלהם

Cruv Memula
Cruv Memula
9 במאי 2018 4:55

מה רודי עושה? מה?

השועל
השועל
9 במאי 2018 4:56

רודי גוברט נחשף בסידרה הזאת,שום תועלת הוא לא מביא ובהתקפה זה שחקן פחות.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
9 במאי 2018 4:57

רק שמיצ׳ל לא יהפוך להיות קובי 2.0

Smiley
Smiley
9 במאי 2018 4:58

יוסטון כל התקפה שמים סל. יוטה בכלל לא מסוגלים להשיג עצירות.

Smiley
Smiley
9 במאי 2018 4:58
Reply to  Smiley

והנה גם למיטשל מתחיל להיגמר הכוח בתוספת לזה שכל ההגנה של יוסטון מחכה לו

השועל
השועל
9 במאי 2018 4:59

למרות שניסיון העבר מוכיח שלא,אני מקווה שלדאנטוני יש תוכנית מסודרת מול גולדן,אחרת זה יגמר בסוויפ מהדהד.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 5:01
Reply to  השועל

סמוך על דאנטוני שהוא לא ישנה כלום ויקווה לתוצאה הפוכה.
קארי בריא = סוויפ מהדהד

קרע במיניסחוס
קרע במיניסחוס
9 במאי 2018 5:00

נגמר?

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
9 במאי 2018 5:02

כן

הארדן עם סיכול ממוקד על מיטצל….
הילד בחוץ GAME OVER

מנחם לס
מנחם לס
9 במאי 2018 5:01

השופטים פשוט הורגים את יוטה. הארדן זה פושע

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
9 במאי 2018 5:24
Reply to  מנחם לס

דוק, כשאתה צודק, אתה צודק…

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 5:02

פאק הבחור נפצע.

שי אבן צור
שי אבן צור
9 במאי 2018 5:02

טוב זה נגמר

מנחם לס
מנחם לס
9 במאי 2018 5:03

הפאול של הארדן על מיצ'ל לא יישכח לו

no funny shtuff
no funny shtuff
9 במאי 2018 5:29
Reply to  מנחם לס

רק שלא היה שום פאול.

השועל
השועל
9 במאי 2018 5:06

קצת מדאיג העניין עם מיטשל, קצת מזכיר את הפציעה של קיירי שהתנגש עם הברך של קליי בגמר 2015

שי אבן צור
שי אבן צור
9 במאי 2018 5:10
Reply to  השועל

גם לי זה הזכיר את זה

עמירם
עמירם
9 במאי 2018 5:07

מצד אחד ״הגנה חזקה״ של יוסטון, במילים אחרות עבירות בכל התקפה של יוטה ומהצד השני באמת שליוטה אין שחקנים שיכולים להתמודד עם יוסטון
חבל שרוביו ועכשיו מיטשל לא על המגרש.
לפחות נזכה בגמר אן בי איי כמו שרצינו גולדן סטייט מול יוסטון.
כן זה הגמר, אין אחריו משחקי כדורסל.

Smiley
Smiley
9 במאי 2018 5:08

כריס פול בהצגה

השועל
השועל
9 במאי 2018 5:10

אני לא מאמין שכריס פול עומד להגיע לגמר איזורי בפעם הראשונה בקריירה.

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
9 במאי 2018 5:26
Reply to  השועל

ואז נקבל שוב את ציפי 3. היום הוא היה משהו אחר.

השועל
השועל
9 במאי 2018 5:11

יוסטון יודעים שמול גולדן אין יותר שיפוט מלטף?

שי אבן צור
שי אבן צור
9 במאי 2018 5:11

ו… נגמר

שי אבן צור
שי אבן צור
9 במאי 2018 5:12

לקחתי את האחריות בהיעדרו של ולדי

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 5:14

זה הזמן של אוהדי יוסטון להנות ולהתענג על הניצחון, יותר לא יהיה בפלייאוף הזה.

השועל
השועל
9 במאי 2018 5:16

אתה לא מאמין שהם יגרדו אפילו משחק 1?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 5:19
Reply to  השועל

עם איך ששתי הקבוצות נראות היום? לא

עמירם
עמירם
9 במאי 2018 5:14

זה סגנון המשחק של יוסטון, בידוד אחרי בידוד, פשוט לא יעבוד מול גולדן סטייט שיודעים להגיע בזמן לעזור עם גרין.
אני לא מאמין שאני אצטרך לצפות בקבוצה המשעממת הזאת משחקים שלמים כשהם ישחקו מול גולדן סטיייט.
גם אם ינצחו זה פשוט כדורסל משעמם.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
9 במאי 2018 5:14

בתור אוהד יוסטון לא הייתי בלחץ אפילו לרגע. ליוטה אין מספיק כוח אש גם אם מיטשל לא נפצע. ויש ליוסטון הגנה לא רעה.
ליוטה יש מה להיות מעודדת, יש להם המון שחקנים נחמדים כמו מיטשל, אוניל, אפילו ראול נטו. אבל זה לא זה, בליגה ישנן רק שתי קבוצות על השנה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 5:18

ג"ס של דוראנט וג"ס של קארי?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
9 במאי 2018 5:41

חחח צודק.
היום נראה את ג״ס של דוראנט

השועל
השועל
9 במאי 2018 5:16

אני מקווה שיוסטון ייתנו פייט רציני לגולדן, אני רוצה סידרה צמודה שלפחות 6 משחקים,אבל הם פשוט לא משחקים ברמה גבוהה מספיק בשביל זה,אולי יש להם עוד הילוך אבל כרגע זה לא נראה מספיק, הם יצטרכו משחקי שיא של הארדן ופול ביחד, בתוספת התעלות של שחקני המשנה.

p
p
9 במאי 2018 5:16

ייייייייישששששששששששששששששש
סופסוף לא אצטרך לשמוע את המשפט המטומטם "אבל הוא אף פעם לא עבר סיבוב שני".
ועוד בתצוגת ענק! (מוביל את הקבוצה בנקודות ריבאונדים ואסיסטים עם שיא פלייאוף של 41 נקודות)
עכשיו צריך נס…

R.L
R.L
9 במאי 2018 5:19
Reply to  p

+99999999999
"No more "cp3 is a choker

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
9 במאי 2018 5:36
Reply to  p

ברכות

סוף סוף הוא עשה את זה. הרבה נקודות על גובר בסוף המשחק.
אבל מכזה שחקן ציפינו מהיום הראשון בניו אורלינס שיגיע לפחות לגמר אן בי איי אחד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
והוא? והוא מה חכם מיימון? נשאר ציפי.
בשביל להוריד את קינג קוווונג מהגב הוא יצטרך להעיף את הסטייקים מהמפרץ…..
עד אז מבחתי הוא כמו בארקלי, אז אני הייתי אתה ואהבתי את השחקן שלא הצליח לקחת אליפות אחת כנראה בגלל שחי בזמנו של הגדול מכולם.
ציפי לא יעבור את הסטייקים, לא כשדוראנט שם וגם לא עם הארדן יפצע את קרי.

Cruv Memula
Cruv Memula
9 במאי 2018 5:18

אני רוצה ניצחון לפליקנס בבקשה.

מנחם לס
מנחם לס
9 במאי 2018 5:25

הדבר שאני הכי מבסוט ממנו הוא שכריס פול לקח את הכותרות והראיונות מג'יימס הארדן. אני בטוח שהארדן לא מבסוט מכל העניין. מה שמעצבן אותי עם הארדן זה שבכל כניסה הוא דוחף בזרוע הימנית. השופטים רואים, ולא מצפצפים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 5:30
Reply to  מנחם לס

הארדן זה no show במשחקים קובעים.
יש לו מזל גדול שפול היה לצידו היום.

הייט אשברי
הייט אשברי
9 במאי 2018 5:44
Reply to  מנחם לס

מה חדש ? זה הטריידמרק שלו . כפי שנחש חייב להכיש במגע , כך הוא חייב לדחוף . בושה גדולה שהוא הולך לקבל MVP.

עידן
עידן
9 במאי 2018 5:26

יוטה היו קצרים מידי מול קבוצה שגם כך עדיפה עליהם.סניידר ביחד עם סטיבנס הם המאמנים של העונה.לא האמנתי שיוטה יכנסו לפלייאוף אחרי העזיבות של הייורד וגורג היל.מיטשל הראה בפלייאוף הזה שמלבד כישרון יש לו ביצים של הגדולים ביותר.מקווה לניצחון של הוורירס עכשיו ושל בוסטון מחר שכולם יקבלו מנוחה ראויה לקראת הגמרים האיזוריים

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
9 במאי 2018 5:29
Reply to  עידן

+ מליון

עידן
עידן
9 במאי 2018 5:32
Reply to  עידן

ולגבי יוסטון אמנם המשחק שלהם נוטה לפעמים להיות משעמם אבל הם סופר עמוקים ויש להם טריליון פוורדים לשים על דוראנט וכריס פול ישמור את קארי.זו סדרה של 6-7 משחקים ואין לי מושג מי תיקח.מה שאני יודע בהיעדר פציעות המנצחת בסדרה הזו תיקח אליפות

עידן
עידן
9 במאי 2018 5:37
Reply to  עידן

בוסטון בלי הפציעות היו עוברים את קליבלנד.לא רק הפציעות של קיירי והייורד אלא גם של תייס ועכשיו לרקין שמקצרים את הרוטציה של בוסטון משמעותית.עדיין מצפה מבוסטון הפצועה לקחת 2 משחקים מקליבלנד

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
9 במאי 2018 5:28

הארדן ינסה לעשות סיכול ממוקד גם בקארי ואז אולי יהיה ליוסטון סיכוי לנצח את ג"ס? נחייה ונראה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 5:31

הארדן זה no show במשחקים קובעים.
יש לו מזל גדול שפול היה לצידו היום.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
9 במאי 2018 5:32

בטעות. מיועד לדוק

הממזר של ג'ון סטוקטון
הממזר של ג'ון סטוקטון
9 במאי 2018 5:36
זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 6:15

תודה

dumpa
dumpa
9 במאי 2018 5:44

ג"ס מגעים לזריקות פניות מתישהו הידית תתאפס

עידן
עידן
9 במאי 2018 5:48

הטוטסטר לוהט

עידן
עידן
9 במאי 2018 5:50
Reply to  עידן

שקוף שאיך שאני אומר שהוא לוהט הוא מחטיא שלשה פנויה.

etayle
etayle
9 במאי 2018 5:48

הטוסטר רותח

הייט אשברי
הייט אשברי
9 במאי 2018 5:49

טוסטר !!

Smiley
Smiley
9 במאי 2018 5:52

איזה טמבל מירוטיץ'…

למרות זאת, עוד שחקן שהמערכת הדפוקה של הבולס לא הצליחה להרוויח ממנו על הטרייד.

השועל
השועל
9 במאי 2018 5:52

מירוטיץ' בשירות יוסטון, מנסה לעשות את הסידרה הבאה יותר תחרותית ע"י סיכול ממוקד של דוראנט.

הממזר של ג'ון סטוקטון
הממזר של ג'ון סטוקטון
9 במאי 2018 5:53

דונקי ורונדו צריכים סיטקום ביחד.

עידן
עידן
9 במאי 2018 5:56

דונקי קרע אותי מקודם שהוא נכנס לתדרוך של רונדו

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 5:55

איזה יופי

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
9 במאי 2018 5:55

רונדו נתן ורונדו לקח, יהיה שם הרונדו מבורך….

סוסמעץ
סוסמעץ
9 במאי 2018 5:55

פשוט לא יאומן העוצמה של הקבוצה הזו

כל רגע התפוצצות

ד"ר הופמן
ד"ר הופמן
9 במאי 2018 5:57

טוב אני סוגר תלפטופ, להתראות בחצי השני.

no funny shtuff
no funny shtuff
9 במאי 2018 6:00

קרי הפך להיות רול פלייר

etayle
etayle
9 במאי 2018 6:04

דוראנט חושך

no funny shtuff
no funny shtuff
9 במאי 2018 6:11

איזה שעמום. נראה כמו משחק קדם עונה.
אני ממש מקווה שנזכה לסדרות הרבה יותר מעניינות בגמרים האיזוריים.

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 6:16

יש למישהו קישור שלא נתקע?

סתם מישהו
סתם מישהו
9 במאי 2018 6:17

אין דבר כזה. תנסה להסתדר עם מה שיש

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 6:18

צודק

שיעור טוב

הממזר של ג'ון סטוקטון
הממזר של ג'ון סטוקטון
9 במאי 2018 6:19
זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 6:20

תודה

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
9 במאי 2018 6:19

ג״ס של קרי כבר מזמן לא קיימת, תתרגלו. יש להם כוח אש אדיר וללא תחרות והגנה מצוינת אבל זו לא אותה קבוצה מפעם.
מירוטיץ׳ מאכזב, עומד כמו עציץ ולא יוצר לאחרים מצבים.

no funny shtuff
no funny shtuff
9 במאי 2018 6:22

לגמרי.
הפכו לקבוצה של דוראנט עם הכדורסל של דוראנט.
עדיין הקבוצה הטובה בעולם..

הממזר של ג'ון סטוקטון
הממזר של ג'ון סטוקטון
9 במאי 2018 6:26

חחח חם בעמק…

הייתי דואג יותר ליוסטון של הארדן.

etayle
etayle
9 במאי 2018 6:23

רונדו וגרין-סיפור אהבה שלא נגמר.

etayle
etayle
9 במאי 2018 6:24

רק 3 לווריוס

ברוך רובין
ברוך רובין
9 במאי 2018 6:29
Reply to  etayle

רק 3 הלוחמים בכלל לא נראים מאיימים

ברוך רובין
ברוך רובין
9 במאי 2018 6:29

1 הפרש לפליקנס

מנחם לס
מנחם לס
9 במאי 2018 6:30

אני אתכם במשחק, אבל כרגיל צריך להכין מעורב למחר (להיום) אז אני רק נהנה מהפליקנס שזה עתה לקחו הובלה54-52

מנחם לס
מנחם לס
9 במאי 2018 6:31

פאול ברור על הולידיי שלא נישרק

etayle
etayle
9 במאי 2018 6:33

יש משחק!

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 6:34

רבע שלישי במהלך העונה כולה היה הרבע החזק של הווריירס.

לא רואה סיבה שזה לא יקרה גם הערב.

משהו בסביבות 37-20

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 6:57

ריצה של 10-0 ב1:52 דק'….

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 7:03

וממשיכים את הריצה:

15-2 ב3:24 דק'..

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 7:08

25-4… ב6 דק'

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 7:22

הרבע נגמר 36-19

כל הכבוד לי על התחזית

canada dry
canada dry
9 במאי 2018 6:37

הלוחמים לא היו עושים עוד אף אליפות בלי k-d

סטף קארי לא מספיק טוב לבד

שמעון טבדי
9 במאי 2018 6:40

בוקר טוב, עבר זמן מה בלי תלונות שיפוט ו-WE ARE BACK IN BUSINESS, האשך מוביל את ההפגנה.

תוך כדי התארגנות בבית ראיתי 6 דק אחרונות של יוסטון יוטה, כ"פ התחמם שם אש, נראה אותו עושה את זה מול ג"ס.

עכשיו אראה את השחיטה של גולדן בחצי השני, אני רואה הם משתעשעים עם נ"א ונותנים להם לחשוב שיש סיכוי, האריה משחק עם הילדים שיאכילו אותו לפני שהוא אוכל אותם.

יאללה שיתחיל כבר ג"ס יוסטון, די לג'ארבג' טיים.

קלמנטה
קלמנטה
9 במאי 2018 6:49

גם באיבןד האליפות האחרון של גולדן זה היה עקב פציעה שקארי לא יצא ממנה בזמן. לא אותה תנועה- כל השטף שונה.

קלמנטה
קלמנטה
9 במאי 2018 6:52

ככה מתחילים רבע!!!!!

no funny shtuff
no funny shtuff
9 במאי 2018 6:53

מצחיקים השקנאים האלה. כל משחק בסדרה הווריורס דרסו אותם ברבע השלישי, והם עולים לרבע הזה כאילו לא למדו כלום..

קלמנטה
קלמנטה
9 במאי 2018 6:56

את כל הליגה

Smiley
Smiley
9 במאי 2018 6:56

וזהו…

no funny shtuff
no funny shtuff
9 במאי 2018 6:57

10:0
and counting

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
9 במאי 2018 6:59

איבודי הכדור של הפליקאנס זו הבעיה רצינית שלהם, ג״ס קלעו במשחק מעבר כמעט חצי מהנקודות שלהם. כל הסדרה זה ככה

no funny shtuff
no funny shtuff
9 במאי 2018 6:59

הפרסומת של סטייט פארם עם פול, אריזה והארדן- מהטובות.
הארדן משחק שם מעולה.

קלמנטה
קלמנטה
9 במאי 2018 7:02

התאמן עונה שלמה על המשחק שלו… ע"ע סחיטת עונשינים שלא כדין…

NBA
NBA
9 במאי 2018 7:01

מתי המשחק הראשון של יוסטון-גולדן?

השועל
השועל
9 במאי 2018 7:07
Reply to  NBA

יום שני

עידן
עידן
9 במאי 2018 7:02

הוורירס ירדו להפסקה ב 3 הפרש.אחרי 3 דקות וחצי ברבע השלישי כבר 16

עמירם
עמירם
9 במאי 2018 7:03

איזה מצחיק להגיד שזו לא קבוצה של סטף כשהוא קולע ב72 אחוזים מהשדה ונותן 6 אסיסטים בלי להשתלט על הכדור כמו כל רכז רגיל באן בי איי
הלחץ שהווריירס מפעילים בזכות קארי היא מטורפת.

עמירם
עמירם
9 במאי 2018 7:05
Reply to  עמירם

הוא מטורף*

עמירם
עמירם
9 במאי 2018 7:03

הטוסטר מחסל את הולידי
שחקן הגנה לא יאומן

שמעון טבדי
9 במאי 2018 7:14
Reply to  עמירם

הארדן הבא בתור, כל סל שהארדן יקלע יהיה עם צירים.

עידן
עידן
9 במאי 2018 7:05

סטףףףףףףף

עמירם
עמירם
9 במאי 2018 7:06

"לא קבוצה של סטף"

בהצלחה ליוסטון בסיבוב הבא.

no funny shtuff
no funny shtuff
9 במאי 2018 7:08
Reply to  עמירם

מה לעשות.
זו הקבוצה של הדוראנט. בעשרים הפרש נותנים לקרי קצת לזרוק.

no funny shtuff
no funny shtuff
9 במאי 2018 7:06

סוף סוף קרי בדקות של "משחק קרי"

הממזר של ג'ון סטוקטון
הממזר של ג'ון סטוקטון
9 במאי 2018 7:07

SKY FUCKER

etayle
etayle
9 במאי 2018 7:07

שלמות

no funny shtuff
no funny shtuff
9 במאי 2018 7:11

גולדן סטייט צריכים בעיקר להיזהר מפציעות כרגע.
רוצים כמר מערב ללא חוסרים ברוסטר.

עידן
עידן
9 במאי 2018 7:12

כמו שכל חובבי לבבון תמיד אומרים לי תפסיק לשנוא את לברון ותהנה ממנו אז אני אשיב לכל שונאי הוורירס תהנו מהקבוצה הזאת כי לא רק שלא הייתה קבוצה כמוה כנראה גם לא תהיה.שלמות של כדורסל ועוד בהילוך ראשון-שני

עידן
עידן
9 במאי 2018 7:15
Reply to  עידן

קצב אסיסטים יכולות קליעה הגנה.
לא נעים לי להגיד אבל בשאר 3 הסדרות זו לא אותה רמה ובטח לא מקפיץ אותי כמו משוגע

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
9 במאי 2018 7:15
Reply to  עידן

אבל עידן אתה מפספס את הנקודה שלא שונאים את ג״ס אלא את חוסר התחרות בליגה. אני נהנה מאוד לראות אותם עכשיו רצים ומשחקים יפה אלא מה, לא רואה איך מישהי מקשה עליהם (סומסום וכל זה)

golden adolf
golden adolf
9 במאי 2018 7:21

עידן לא מפספס שום נקודה. הוא סתם צבוע.

העניין שלו היה תמיד, שלברון לא יזכה באף אליפות. לברון – השחקן שהוא שונא "מהיום שהוא הגיע לליגה" (וזו חתיכת שינאה). "הכי חשוב שלברון לא ייקח עוד אלפיות בתור הטופ-דוג".

עידן הוא הייטר מושבע. זה האינטרס שלו. בגלל לברון הוא נמצא בחרדה עונות שלמות. לפני כל זיופי ההנאה מהמשחק של גולדן סטייט. ומצידו – שאדולף היטלר יוביל את הקבוצה ממול. האויב של האויב שלי, וכו'. הוא הרי בכלל אוהד לייקרס ("מורשת קובי") עלק.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
9 במאי 2018 7:31
Reply to  golden adolf

מעבר למסך המתחזים למיניהם סוף סוף זכיתי להיחשף לסומסום האמיתי!

עידן
עידן
9 במאי 2018 7:34
Reply to  golden adolf

סומסום רק אתה זוכר את המשפט מהיום שהוא הגיע לליגה כי היית שותף לדיון וזו לא פעם ראשונה שאתה מזכיר את המשפט הזה כל פעם בכינוי אחר.שנאתי ללברון ירדה קצת ואפילו מפרגן לו מידי פעם פה.תחזור לכינוי סומסום.דווקא חיבבתי אותך אז למרות הויכוחים המרים.זו הייתה התקופה הכי מעניינת פה מבחינתי.לא יודע מה קרה לך מאז

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
9 במאי 2018 7:47
Reply to  עידן

+1 לעידן ואם אפשר שכולם יורידו את הטון ואת רמת הביטויים (אדולף, פשיסטים וכ״ו) כולם ירוויחו מזה.
בהזדמנות אספר על ״הארוע״ שקרה לי כשהייתי צעיר וקנאי מדי

no funny shtuff
no funny shtuff
9 במאי 2018 7:16
Reply to  עידן

לפני דוראנט זו היתה באמת הקבוצה הכי מהנה בכדורסל.
עם דוראנט הם יעילים, מדהימים, דורסניים ומשעממים. סורי.

no funny shtuff
no funny shtuff
9 במאי 2018 7:19
Reply to  עידן

ומה שעגל אמר- הלכה התחרותיות בליגה.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
9 במאי 2018 7:13

נ״א ניסו לרוץ וזה נכשל. מול קבוצה עליונה ממך כל כך בכישרון צריך לשחק בהליכה. כמו לברון ובלאט בזמנו

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 7:13

חיכיתי הרבה זמן לראות את ג'ורדן בל

מאוד אוהב אותו

שמעון טבדי
9 במאי 2018 7:13

הניגוב החל, מגי שפך סנו ג'אוול במחצית על הפרקט

no funny shtuff
no funny shtuff
9 במאי 2018 7:17

גדול..

tripledouble
tripledouble
9 במאי 2018 7:13

קרי תומפסון איגודלה דוראנט וגרין זאת לדעתי החמישייה הכי חזקה בהיסטוריה

עמירם
עמירם
9 במאי 2018 7:18
Reply to  tripledouble

יותר טובים מהחמישיה של הshow time?

tripledouble
tripledouble
9 במאי 2018 8:22
Reply to  עמירם

מאמין שכן (לא ראיתי אותם באמת בלייב) כי הרמה עלתה מאוד. האם הם יותר גדולים? בינתיים לא, אבל אם ימשיכו ככה עוד כמה שנים אז ללא ספק גם יעברו אותם מבחינת גדולה היסטורית.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
9 במאי 2018 7:17

לוני נתן מכה בגבה 🙂

עידן
עידן
9 במאי 2018 7:18

גיל ברק אמר עכשיו בשידור שכספי נמצא עכשיו בארץ לאירוע משפחתי ולפי שמועות שהוא שומע גם גולדן סטייט וגם ניו אורלינס רוצות את כספי לשנה הבאה[2 הקבוצות היחידות שחתכו אותו]

עידן
עידן
9 במאי 2018 7:19
Reply to  עידן

שתיהן חתכו אותו בגלל פציעות אבל

קלמנטה
קלמנטה
9 במאי 2018 7:22
Reply to  עידן

זה למה הוא היה טוב השנה בחיתוכים.

עמירם
עמירם
9 במאי 2018 7:22
Reply to  עידן

לדעתי קוק הרבה יותר טוב מכספי בקבוצה הזאת.

עידן
עידן
9 במאי 2018 7:25
Reply to  עמירם

כן אבל זו לא אותה עמדה.אם כספי יחזור זה יהיה במקום פאצוליה שיעזוב ווסט שיפרוש או שחקן אחר

עמירם
עמירם
9 במאי 2018 7:31
Reply to  עידן

במקום זאזא זה מושלם.
במקום ווסט הם יהיו חייבים להביא שחקן ציר שיודע למסור ולהלחם על הריבאונד, לעונה הסדירה כמובן.

עידן
עידן
9 במאי 2018 7:39
Reply to  עידן

ווסט כבר רצה לפרוש קיץ שעבר.פאצוליה נדחק לצד וגם כבר מתבגר ויש להם גופות צעירות מתחת לסל חוץ ממקגי כמו בל ולוני שלא לדבר על גרין שעולה לפעמים ב 5

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 7:22

תגובה 117

קצת טפיחה לאגו, למה לא?

עידן
עידן
9 במאי 2018 7:23

יפה מאד.בול 17 הפרש ברבע השלישי

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 7:24
Reply to  עידן

🙂

no funny shtuff
no funny shtuff
9 במאי 2018 7:24

טוב..
נגמרו שני חצאי הגמר של המערב. שתיים מהסדרות הפחות תחרותיות שהיו בליגה. בתוספת הסדרות במזרח, אלא אם כן פילי תפתיע, נסגור את הסיבוב השני הגרוע בהיסטוריה.

canada dry
canada dry
9 במאי 2018 7:28

שחיטה ……..
הגורל של יוסטון לא יהיה שונה הם רק משלים את עצמם

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 7:32

לא יודע לגבי אחרים אבל מאוד מהנה לראות את הכדורסל השוטף והקבוצתי של הווריירס. מעל 30 אסיטים במשחק הזה מתוך 40 סלי שדה זה נתון מדהים.

לגבי סטיב קר – בשנה האחרונה משהו בהתנהלות שלו הפך להיות לא נעים/יהיר. לא זיהיתי את זה בשנים קודמות. כן – כולל הפסק זמן הזה ב21 הפרש.

הייט אשברי
הייט אשברי
9 במאי 2018 7:33

פסק זמן לגיטימי והגיוני . יש עוד הרבה זמן והוא מזהה קצת ריפיון אצל הלוחמים .

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 7:37

אז הוא לוקח פסקז מן ומיד אחריו הקבוצה סופגת 6 נק' בלי תגובה? מה הוא אמר להם שם? תתאמצו יותר?

הייט אשברי
הייט אשברי
9 במאי 2018 7:38

פסקי זמן לא תמיד מצליחים . היו להם מבטים טובים והם החטיאו ברצף .

עמירם
עמירם
9 במאי 2018 7:39

אני איתך חלקית, חלק גדול מהעונה גולדן סטייט היו ממש לא נעימים וסטיב בפרט אבל בחודש האחרון זה השתנה לטובה והם הפסיקו להתעסק עם השופטים ופשוט משחקים.

הפסק זמן של סטיב מוצדק לחלוטין, קודם כל המשחק לא גמור ושנית כל כשהקבוצה משחקת בריפיון המאמן צריך לעצור את זה מיד.

הייט אשברי
הייט אשברי
9 במאי 2018 7:37

הסכנה הגדולה ביותר אצל הלוחמים זה שיעמום .

דונובן אינגלש
דונובן אינגלש
9 במאי 2018 7:37

רק 15 הפרש, קדימה פליקנים ללחוץ על הדוושה. עוד אפשר להפוך את זה

מנחם לס
מנחם לס
9 במאי 2018 7:39

כל הכבוד לניו אורלינס שנלחמים עד הסוף, רק כדי להקטין את ההפרש ולצאת יותר בכבוד והם עושים זאת בגאווה

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 7:41
Reply to  מנחם לס

והכל שרונדו על הספסל

מנחם לס
מנחם לס
9 במאי 2018 7:44
Reply to  מנחם לס

כל הכבוד לניו אורלינס שנלחמים עד הסוף, רק כדי להקטין את ההפרש ולצאת יותר בכבוד והם עושים זאת בגאווה

זיו פנמה
זיו פנמה
9 במאי 2018 7:41

ברגע שגרין חוזר לפרקט המשחק גמור

עמירם
עמירם
9 במאי 2018 7:41

לא מבין למה השדרנים ממשיכים להתלהב מהמשחק של דיוויס היום, הוא קולע פחות מ50 אחוזים מהשדה.
אחרי שצופים בלברון, קארי ודוראנט זה לא כל כך ברמה.

דונובן אינגלש
דונובן אינגלש
9 במאי 2018 7:42

התקפה יפה של הווריורס

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
9 במאי 2018 7:43

ציפיתי ליותר מהגבה במיוחד בסוף מהקו. חבל…

עמירם
עמירם
9 במאי 2018 7:44

שיכניס כבר את החמישיה שלו ויגמור את המשחק
סטיב קר מת על מה קורה פה.

מנחם לס
מנחם לס
9 במאי 2018 7:45

שוב: אני ממש מוחא כפי לפליקנס!

עידן
עידן
9 במאי 2018 7:45

ריצת 18-2 של ניו אורלינס.רק 7 הפרש

שמעון טבדי
9 במאי 2018 7:46

ראיתם מה גנטרי עושה בהגנה? דאבל טים קבוע על קרי/דוראנט עם השחקן של דריימונד. קר טועה שקליי יושב בחוץ, איתו זה לא היה מתאפשר.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
9 במאי 2018 7:46

וואו, פתאום נהייה פה מעניין קצת…. רק 7 לסטייקים, דונאט מחמיץ שלשה פנוייה לגמרי.

עידן
עידן
9 במאי 2018 7:47

דונקיייי

מנחם לס
מנחם לס
9 במאי 2018 7:47

ראז'ון רונדו הפך למאמן הפליקנס

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
9 במאי 2018 7:51
Reply to  מנחם לס

|:)

שמעון טבדי
9 במאי 2018 7:49

זה משהו שדאנטוני יכול לקחת לתשומת ליבו ולנסות, לא בטוח שזה יעבוד כל משחק אבל כדאי שיהיה לו את זה בארסנל

הייט אשברי
הייט אשברי
9 במאי 2018 8:02

אם אני ד'אנטוני , לא הייתי מתעודד יותר מדי מהחזרה של נ"א למשחק בדקות האחרונות . זה רק מראה את מירווח הביטחון שיש ללוחמים גם כשהם משחקים עם רצף שגיאות נדיר.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
9 במאי 2018 7:51

זהו, נגמר וחצי
לעבודה ולמלאכה.
רגע, יש כבר מעורבב של לס?

הממזר של ג'ון סטוקטון
הממזר של ג'ון סטוקטון
9 במאי 2018 7:53

הצמד רונדונקי נפרד לשלום.. משאיר לנו הרבה רגעי קסם..

קלמנטה
קלמנטה
9 במאי 2018 7:57

פעם לפחות שלישית לדעתי שלגרין חסר אס אחד או רב אחד ל td